Puuuh!!

Vilken dag det här har varit. Allt har gått i ett känns det som, MEN, en hel del saker har blivit gjorda! Jag och min pojkvän har tvättat, (jag kan inte förstå hur två personer lyckas skita ner så mycket kläder på en vecka så som vi gör) laddat ner ått nya avsnitt av OC, storstädat i lägenheten, bjudit lillasyster Isabell och hennes vän Ellen på fika (eller ja, dom bjöd in sig själva genom att skicka ett sms där det stod att dom var här om fyra minuter och ville ha fika.. Haha!), lagat mat och frysit in matlådor och planerat in hur tisdagen, alltså Simons stora födelsedag ska se ut! Jag är otroligt nöjd över vår insats, vi har hunnit med mycket idag. Vi är ett bra team helt enkelt! Hehe!

Nu är klockan mycket och det är dags att sova. Har precis duschat och gjort mig klar för sängen. Jag är verkligen helt slut. Imorgon är det praktik och jag längtar!! Jag mår som en solstråle i salongen, i love it. Jag har bara två kunder imorgon, men det gör ingenting. Det är iallafall mormor Birgit och rara Felicia som ska komma. Det blir kul!

 

Hoppas ni har haft en bra helg!

Ta hand om er så hörs vi imorgon.

Kram ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback