Sånt som inte får hända

Eftersom att jag inte skulle till skolan idag så sket jag i att ställa klockan igårkväll. Men Simon däremot skulle upp vid fem och åka iväg vid sex och jobba, så han ställde klockan! När klockan ringde i morse så skakade jag på honom, och han vaknade. Sedan vände jag på mig och somnade om igen. Simon också, tydligen. Jajamen, för när klockan var 06:10 så ringer hans mobil och då är det en man från företaget där han arbetar som frågar vart han är! Ooooooops. Simon flög upp, bokstavligt talat, han flög upp ur sängen och jag fattade direkt vad som hade hänt.

Jag hoppade upp ur sängen jag också och bredde mackor till honom och packade ner hans mat och dryck i en påse. Vi är ett bra stressteam - På fem minuter så var han väck härifrån och påväg till jobbet!! Visst är vi grymma? Hehe. Mitt lilla pucko säger jag bara! ♥



Haha ja, nu vet ni hur våran morgon såg ut...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback