Snart är det ju söndag..

.. Och vad tror ni, kommer Simon att komma ihåg Alla hjärtans dag eller inte? Jag har faktiskt ingen som helst aning... Antingen så kommer han att överraska mig på ett jättegulligt sätt, eller så kommer han inte ha en aning om varför jag kommer att vara sur sent på söndag kväll efter att ha gått och varit spänd hela dagen. Resultatet får ni veta på söndag, men frågan är ju nu hur ni tror att det här kommer att sluta??

Jag ska sova tidigt ikväll.
Är ruskigt trött.
Måste vara vintern som bara är för mycket just nu.
Ja, jag är trött på vintern och allt som hör den till just nu!
Jag skulle alltså behöva bli överraskad på ett positivt kärlekssätt!!
Hoppas, hoppas, hoppas min pojke kommer ihåååååååååg.. ♥



Det pirrar i hela kroppen när jag ser bilder från sommaren!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback