Solen närmar sig..... på sätt och vis

Nu har jag precis tryckt i mig en massa mat och fyllt på med energi. Nu ska jag tillsammans med min livskamrat slänga mig i sängen och kolla på resor. Vi har varit på resebyrån idag och hämtat fyra kataloger som vi ska kolla i nu och jämföra hotell, priser och annat viktigt som ingår när man ska ut och resa!! Vi har tre länder som vi ska välja mellan: Cypern, Grekland och Turkiet. (Eller ja, än så länge är det dessa tre ställen iallafall) Vi får se hur det går, om vi kommer fram till någonting eller om vi kanske rent av hittar något annat fint land som vi blir sugna på. Det är svårt det här, men vi ska nog klara det och se till och komma överrens, hehe!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback