Stackars Jenny säger godmorgon

Har inte alls sovit skönt inatt. Har vaknat av att jag legat oskönt, kallsvettats, varit törstig, varit kissnödig och stört mig på en sjukt jobbig sovandes Simon!! Gud vilken jobbig natt det har varit. Simon däremot verkade ha det underbart skönt, för att sov som en jäkla stock! Jag försökte putta bort honom när han i stort sätt låg PÅ mig när jag kallsvettades som en idiot, men han var som en jäkla igel så jag fick inte bort honom hur mycket jag än tog i med mina muskler som var och är helt slut nu för tiden. Snacka om att jag till slut blev ruskigt irriterad...

Funderar på vad jag kan hitta på idag..?! Har en hel del saker jag vill göra, men jag "får" ju inte göra vad jag vill när jag är sjuk. Buhuuuuuw, gud vad det är synd om mig idag!! =( =(



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback