Ställ dagens fråga!

Idag har ni chansen att ställa 'Dagens fråga' till mig. Ni alla har chansen att ställa er fråga/frågor fram till klockan 15:00 då jag kommer att svara på det som kommit in och sedan publicera det i ett inlägg här på bloggen. Det kan vara vad som helst - Om kärlek, bloggen, vänskap, frisöryrket, skolan, kläder, smink, hår, instressen, mat..... Vad som helst!! Det är nu ni ska ta chansen att ställa er fråga eller era frågor och ni har somsagt fram till klockan 15:00 på er, sedan sätter jag mig ner och svarar på dom. VÅGA FRÅGA! Nu kör vi!

Ta chansen, ställ frågan i kommentarsfältet nedan!

 

Lycka till, och tack för att ni vågar fråga ♥



kan du inte tala om hur du gör från det att du vaknar tills du är färdig för dagen, som tillexempel visa hur du sminkar dig fixar håret och om du plattar det eller inte vad du har för produkter och vad du ändvänder för smink osv . det skulle vara kul!

2010-02-24 // 14:46:13
» Emma

Sminkar du dig varje dag, isf varför? :)

2010-02-24 // 19:05:38
» tina

hur skulle du beskriva ditt och Simons förhållande?

2010-02-24 // 22:43:34
» hanna

kan du inte berätta lite om din mamma och dina syskon? :)

2010-02-24 // 22:44:39

kan du inte berätta om dina vänner, var och en för sig vad du tycker om dom. alltså, dina favoriter som du umgås/pratar mest med. skulle vara kul och veta vilka dina vänner är.

2010-02-25 // 22:02:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback