Svar till en läsare

Du ska inte lova saker när du inte håller det ;) "Jag lovar att ta det imorgon, då kan jag ta massor med kort och sedan slänga in dom och förklara här på bloggen hur jag gör och även vad jag använder för produkter". Likadant med bloppisar, videoinlägg, och bilder på shoppningen! Kanske ett bra trick till fler läsare i och för sig. KRAM

Svar: OJ! Är du så upprörd? Isåfall ber jag om ursäkt. Men vet du varför jag inte hade möjlighet att visa hur jag sminkar mig och allt sånt igår? Jag skulle ju på massage och då kan jag ju inte sminka mig innan, hehe. Jag hade faktiskt glömt bort det helt när jag skrev inlägget och "bokade" in dag med er. Det var en miss från min sida, men herregud, det får vi väl ta idag istället! Jag hade ju inte tänkt skita i det precis, no way. Det är ju någon gullig läsare som har önskat det och då ska jag givetvis utföra det också. Ni vet ju att jag älskar när ni kommenterar, säger vad ni tycker och kommer med nya förslag! Det uppskattar jag verkligen fullt ut. Det har jag ju sagt förut, så det vet ni ju om, eller hur? Hihi!!

Du tar även upp att jag skitit i bloppisar, videoinlägg och bilder på shoppingen... Bloppisarna har jag lagt ner eftersom att det tog så otroligt mycket tid och efter att jag lagt upp 20 olika saker så var det två stycken som handlade ett varsitt plagg eller annan pryl - Det är liksom inte värt det, ni verkade inte vara intresserade...

Videoinlägg har jag aldrig sagt att ni ska få, och sen inte laddat upp det. Rätta mig om jag har fel! Jag kan inte förstå att du som har kommenterat detta har upplevt det, för det är inte sant. Jag har fått frågan i mina frågestuder: "Kan inte du börja videoblogga igen?" och jag har svarat "Kanske, kanske inte. Vill ni det?" Du/ni kan kolla i arkivet eller redovisa för mig NÄR jag har sagt att jag ska lägga in videoinlägg men inte gjort det.

Vad är det för shopping du menar? Allt ifrån IKEA, marieberg och Thailand? Det är så jäkla mycket nytt ifrån alla dessa tre olika ställen, så jag har faktiskt inte vetat hur jag ska lägga upp allt. Jag har fotat allt, lagt in det på datorn, med sedan blivit så förvirrad när jag inte vet vart jag ska börja. Men om det finns intresse hos er, så kan jag slänga upp lite av varje, så får ni se..?

Sen en sista grej till Dig som kommenterat: Jag "ljuger" inte (som du kallar det) att jag ska göra/visa er saker men som jag sedan "skiter" i för att få mer läsare..!??!??! Kan du säga mig varför jag skulle få mer läsare av en sådan grej? Jag förstår inte alls vad du menar, vad din poäng gick ut på där?! Men det är bra att du ger mig respons och vågar tycka och säga saker. Jag hoppas även att du inte tar illa upp för mitt svar, men detta gjorde mig ganska förvirrad och förvånad, hehe!

Tack!

/ Jenny




» Elin

Bra svarat! Man har ju ett liv utanför bloggen med :) Det är faktiskt väldigt roligt med videoinlägg måste jag säga, det uppskattas! Men självklart måste man ha tid för det också =)

Ha en bra dag! Kram /Elin L

2010-02-26 // 11:39:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback