Texter i vardagen

Jag är säker på att alla ni som läser detta har lagt märke till "inredningsmodet" som innebär texter i olika sammanhang och stilar. Även fast många har det så kan jag inte låta bli att ha det själv (I vanliga fall så hade jag spytt på någonting som alla går runt och har likadant) för det är ju så himla rogovande, eller hur jag ska förklara. Vi köpte det här för länge sedan, men jag ber om ursäkt att jag varit seg och visat det. Jag har kommit, att även fast många har sånt här, så behöver man inte ha som alla andra, utan man kan göra det till sitt eget! ♥ Här är iallafall ett litet smakprov på hur det ser ut här hemma:


Detta gick på ungefär 250:- sammanlagt


Och efter att jag varit lite kreativ och målat allt svart, så köpte vi fina
ljuslyktor som passar perfekt tillsammans med texten. Och såhär ser det
alltså ut över vår säng.






Ursäkta för suddig bild, men jag orkar inte ta en ny. Hehe!
Den sitter iallafall på ytterdörren och kostade typ 80:-



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback