Klackbyte

Efter att ha varit hemma och pluggat hela dagen (åkte aldrig till skolan imorse eftersom att jag visste att tåget inte gick) så är nu kvällen här!! Snart iallafall. Klockan är reden halv sex och nu är det dags för matlagning innan det är dags att åka upp till pappa och Anne-Elise där vi ska äta semlor och fetta oss! Tror närmare bestämt att vi kommer få träffa Isabell också, hon skulle nämligen befinna sig uppe på Vretstavägen ikväll. Trevligt!

Var på Scorett förut och lämnade tillbaka mina grymma klackar som jag köpte i helgen. Dom var på tok för stora så även fast det kändes skit så var jag tvungen att inse det - Jag har världens minsta och smalaste fötter. That's it! Fick med mig ett par andra klackar hem, helsvarta är dom. Och dom sitter som smäck för dom fanns nämligen i storlek 35. Äntligen något som passar mig!! Jag ska visa er dom ikväll.



Jag förut



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback