Visste du att..?

jag vill åka iväg på semester med pojkvännen just nu
jag har – världens bästa vänner
min senaste kyss - var med min underbara
jag lyssnar mycket på - hårdrock
jag funderar på – hur livet blir efter döden
jag pratar – jäkligt mycket
jag inte gillar – lögner, fjortisar, otrohet och väldtäcksmän
min första riktiga kyss – var för länge sedan
jag avskyr när folk snackar – skit bakom ryggen på varandra
kärlek är – det som gör mig lyckligare än världens lyckligaste flicka
jag gillar – saltlakrits
jag kommer alltid att – vara den jag är
sist jag grät var – förra veckan
min mobiltelefon är – min näst bästa vän
när jag vaknar på morgonen – är jag som en zombie
innan jag går och lägger mig – ligger jag och pussas och kramas med min pojke
idag har jag – kollat på tv och legat i sängen
jag just nu tänker på – att jag är godissugen
ikväll ska jag – äta semla
imorgon kommer jag – att åka till skolan
jag hoppas – att alla prov, inlämningsuppgifter och redovisningar den här veckan i skolan går som dom ska



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback