2 dagars ledighet framför mig

Jag kan inte vara annat än lycklig!

Äntligen helg (som jag säger (skriver) varje fredag här i bloggen) och jag älskar det!! Den här helgen ska bli betydligt mycket bättre än den förra, för den var rent ut sagt piss!! Jag har laddat med det mesta för att ingenting ska gå snett faktiskt. Köpt godis, duschat och rakat benen, torkat håret och låtit bli och tupera och spraya det, smörjt in mig i ansiktet och struntat i sminket, smörjt in min kropp med bodylotion så jag är len som en babystjärt, filat och smörjt fötterna, tagit hand om mina naglar och sattit på mig myskläder!! Det kan ju inte bli annat än en toppenkväll, eller hur? Just, glömde nämna att jag (vi) slipper laga middag ikväll - Vi blir nämligen bjudna på mat hemma hos Pappa och Anne-Elise. Så trevligt så! Och hm... Undra vad vi ska äta för något? Vi har nämligen två riktigt hungriga magar här hemma som snart ska ta bilen upp till dom..

Hihi!
Vad ni än gör ikväll,
ha det bra och ta hand om varandra ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback