Äkta beslutsångest

Sitter på Internet och tänkte beställa lite smått och gott som jag kan pyssla med. Närmare bestämt lite nitar som jag ska fräcka till lite prylar med hade jag tänkt. Frågan är nu bara, ska jag ta ett 100-pack med 100 stycken lösa nitar med storleken 10x10 mm eller ska jag ta ett 100-pack med 100 stycken lösa nitar med storleken 16x16 mm eller ska jag köpa båda två?!!

 

 


Som ni ser så är dom största överst och dom minsta här på bilden ovan.
Vilka, vilka Vilka, VILka, VilKA, eller vad ska jag göra?
Ska jag ta ett pack, i så fall vilket?
Eller ska jag ta båda? Dom kan ju vara bra och ha... Eller?



Dom som jag satte på min väst var 10x10mm och dom tycker jag är lagom stora på plagg. Nitar är alltid bra att ha men 100 stycken är vääääldigt mycket :-)

2010-01-08 // 15:26:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback