Angående era frågor...

Jag är jätte jätte jätte jätteglad att allt fler har vågat kommentera i frågestunden!! Det gör mig verkligen skitglad! Jag vill att ni ska veta det, att det uppskattas. Ni är bra! MEN, en del frågor förvånade mig ruskigt mycket, till det negativa. Nästan så att jag inte visste om jag skulle skratta eller gråta.... Menar absolut inget illa till er som har vågat fråga, verkligen inte, och det gör nog inte ni heller egentligen, men jag vill bara markera och dra en gräns! Sådana här grova sexfrågor svarar inte en normal människa på, till anonyma människor på Internet. Sorry, men det är sant.. Se några exempel nedan:


hur många har du haft sex med?

konstigaste stället du haft sex på?

skulle kunna ha/haft trekant?

haft sex med fler på en och samma dag?

använt någon form av leksak i ditt sexliv?

Har du haft gruppsex?(2killar 2 tjejer)
OM så, bytte ni partner?
Om inte, skulle du ha velat det?

har du haft analsex? 


Alltså, det är ju verkligen vågat av er, men hallå, för det första så läser mina föräldrar, syskon, kusiner och farmor och farfar min blogg. För det andra så finns det en gräns, och det är den som jag markerar just nu. Jag har ett eget liv, och mitt privatliv är jag väldigt rädd om!! Hoppas ni förstår :)

Jag kommer att svara på alla frågor imorgon så nu är det sista chansen till er alla att fråga en fråga:
http://missjjempa.blogg.se/2010/january/vaga-fraga.html#comment


Massor med kramar till er
/ Jenny ♥



» Mamma

Mycket bra svarat Jenny!!!

Alla människor är inte goda.

Älskar dig.

Kram mamma

2010-01-22 // 20:23:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback