Dagens


Jeans - Bik Bok
Stickad tröja - Vero Moda
Stövlar - Din Sko
Väska - Puccini

Sitter nu på bussen påväg till Katrineholm. Jag är verkligen jättetrött. Det kändes jättekonstigt att gå upp så tidigt i morse, det var ju över en månad sen sist!! Hur som helst, nu är allt igång igen. Allt är som vanligt. Klockan ringer 05:15, jag ligger och drar mig alldeles för länge, går sedan upp och kokar en varm kopp med te, tar på mig, packar väskan och Simon mitt hjätegull går upp mycket tidigare än vad han behöver, bara för att följa mig till bussen. Är han inte bara FÖR bra? Så himla gulligt alltså. Jag slipper gå själv i mörkret ♥ I really love him.


» sara

fy fan. det spelar ingen roll hur mkt stefan älskar mig, han skulle iallafall inte gå med mig till bussen när det är såhär kallt :P

2010-01-12 // 15:30:11

Han är för snäll din pojkvän!

2010-01-12 // 21:30:51
» JENNY

Äh! Har jag inte alltid sagt att jag har världens bästa pojkvän? ;)

2010-01-12 // 22:00:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback