Det blir inte alltid som man har tänkt sig

Jag skulle ju vara duktig idag och gå upp tidigt, men det sket sig! Jag ställde fakitskt klockan på 08:30 och hade planerat att gå upp och plugga, men det blev inget av det, istället gick jag upp klockan 10. Allt har och göra med min sjukt vidrigt läskiga dröm som jag har drömt hela natten! Som ni vet är det skitsvårt att återberätta drömmar eftersom att dom alltid är så komplicerade, men för att ta det kort så kan jag ju säga att den handlade om att jag blev våldtagen och sexuellt utnyttjad av en kille som kallades "Durin". Jag har vaknat flera gånger inatt, kallsvettig, rädd och oerhört obekväm. Mitt hjärta har slagit 84994 km i timmen och jag har varit blöt på mina kinder, dessutom så har jag inbillat mig att det har varit någon inne i lägenheten, att jag hörde ljud emellanåt.. Usch, fyfan!!

Nu är jag iallafall vaken, och har bett till Gud att jag aldrig någonsin ska behöva drömma någonting liknande igen. Men hörreni, en sak undrar jag: Varför drömmer man, egentligen? Vad är det som bestämmer vad och hur man ska drömma? Jag fattar inte hur det fungerar... Men en sak vet jag, och det är att jag tycker att det är jätteläskigt. På riktigt alltså. Uhuuw =( Blä blä blä. Gå och dö, vad du nu hette, jo juste:  "DURIN!" Och kom aldrig mer tillbaka!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback