Direkt från Mjölby

Nu befinner jag mig i Mjölby hos världens bästa! Vi har haft en sån sjukt rolig dag tillsammans och jag har skrattat så mycket att jag har magknip. REDAN! Vi har massor med tid kvar ju. Hur ska det här sluta? Hehe. Vi har iallafall bland annat varit ute och lekt i snön, varit hemma hos hennes syster och ätit godis. Vi har tagit massor med roliga bilder och givetvis så ska dom läggas upp här.. Frågan är bara om det blir idag eller imorgon när jag kommer hem?! Verkar ju som att blogg.se har lite problem just nu och det innebär att det är svårt att ladda upp text, men framför allt bilder. Whatever! Nu ska vi äta mat tillsammans med Jessikas föräldrar! Magen kurrar..

Kram på er ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback