En välbehövlig paus

Vilken seg dag.. Vilken seg människa jag är. Men jag ska inte klaga, det är skönt
att känna sig allmänt seg ibland. Faktiskt. Seg, SEg, sEG, seG, SeG, SEG, sEg!!

Jag och Simon har en storstädningsdag idag. Snacka om segt, men ändå så
är det ganska så roligt nu när jag tänker efter. Dum jag är.

Hur som helst, nu har jag en välbehövlig paus i städandet. Jag har slagit
ner röven i soffan och serverat fil och flingor till mig själv. Ett litet mellanmål helt
enkelt. Och det är inte vilka flingor som helst som jag sitter och trycker i mig just
nu, det är Kellgos All bran med lite fibrer och sånt nyttigt i! Det är mina absolut
bästa BÄSTA Bästa BÄsta favoritflingor!! Dom är så jäkla goda till... ALLT! Mjölk,
fil, mjölk, fil, mjölk och fil! Har ni testat dom? Om inte, gör det. Ni kommer att
tacka mig. Dom är till och med supergoda att gå runt och äta på...  Bara sådär
liskom. Utan någonting till. I promise!



Hihi, vad duktig jag känner mig nu som äntligen tipsar er om någonting ätbart som
INTE är godis, popcorn eller chips.


Iväg till affären med er nu och köp Kellogs Albran som ser ut ungefär som bilden
ovan. Som sagt, ni kommer att tacka mig. Hihihiehehehhohoho.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback