Ensam-Mys

Jag är verkligen en "Ost och kex- tjej" Jag älskar att sitta och äta olika ostar, kex och dricka te med tända ljus på bordet och lite skön, lugn musik på i bakgruden. Jag tycker om det här med vardagsmys. Det är viktigt enligt mig. Och ikväll är en sådan kväll då lite "vardagsmys" behövs mer än någonsin! Är så himla frusen och har varit nu några dagar, känner mig tung i huvudet och alldeles slö i kroppen. Hoppas verkligen inte att fröken Jenny håller på och blir sjuk!! Det vore ju bara så typiskt.



Önskar er alla en mysig tisdagskväll!

Förresten, vill ni veta en sak? Jag klickade in på tv6.se och tittade igenom 28 avsnitt av Paradise Hotel i helgen! Jag veeeeet, jag är inte klok. Men det är verkligen som alla säger: Har man tittat ett avsnitt så kan man inte sluta. Haha. Så givetvis ska jag sitta och ladda inför en timmes Paradise Hotel ikväll klockan 22:00 på Tv 6 ;) Hihihi. Tycker egentligen att jag är helt från vettet. Vad är det som är roligt att titta på? Folk ljuger, är falska och knullar runt med varandra bara för att vinna 250 000 kronor?!!!!! Helt sick egentligen. Haha ;p Men jag erkänner - Jag är fast!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback