Ett sista inlägg för idag

Nu börjar klockan bli mycket för mig. Det är en dag imorgon! Och om jag ska kunna komma upp imorgon bitti kvart över fem så måste jag börja runda av den här dagen.. Har iallafall pluggat en del idag och med Simons hjälp nu ikväll så gick det skitbra! Jag hjälpte honom med naturkunskapen, och han hjälpte mig med engelskan. Perfekt!

Nu ska jag packa klart min stora väska som jag ska släpa på imorgon. Jajamen, det är nämligen såhär, att jag ska följa med Jessika hem till Mjöly imorgon efter skolan. Vi ska ha en sån där mysig "Jenny&Jessika dag" tillsammans och som pricken över i:t så sover jag även kvar hemma hos min kära vän och så tar vi sällskap till skolan på fredag. Det ska bli sååå roligt! Jag tycker verkligen om min brud! ♥

Det jag ville säga med detta inlägg var:
Godnatt kära vänner. Sov så gott!!


» Mamma

Åh vad kul, hoppas ni får det mysigt.

Kram mamma.

2010-01-27 // 22:35:48

söt du ääääär! :) ses imorgon gullet!

2010-01-27 // 23:08:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback