Full som en kastrull

Åh, nu sitter jag här och är totalt proppmätt ska jag säga er!! Jag och Simon fick för oss att glassa till det riktigt ordentligt idag och käka pannkakor med sylt och vispad grädde. Vi båda två fick ett sånt jäkla sug, så det gick inte att motstå helt enkelt. Nu efteråt känns det ju lite onödigt med tanke på hur sjukt mycket sylt och grädde (iallafall jag) slänger på! Och har ni någon gång fått den där sjukt äckliga mättnadskänslan medan ni ätit pannkakor eller våfflor? Det tar bara stop, och man mår illa som en gris, utan någon som helst förvarning. Det är DÅ ångesten kommer! Men om någon timme så kommer jag att vilja ha mer, det vet jag. Det finns nämligen smet kvar i kylen. Hehe. Gissa vilka som kommer att sitta och käka ännu mer fettismat ikväll? ;)



Vi åt våfflor igår, det var sååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå gott. Mmmmmmmm. Kram

2010-01-26 // 18:09:04
» Sara

ÅH. Nu blev jag också sugen på pannkakor :(



(ny blogg btw..)

2010-01-26 // 20:25:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback