Gårdagen i massor med bilder

Ska väl börja med och säga att jag är skapligt trött idag. Jag har märkt att det tar enormt mycket på krafterna att skratta 24 timmar om dygnet, men det gör ingenting, det är fan värt det!! Hehe. Och vi var faktiskt duktiga igår, jag och Jessika, vi slocknade innan klockan ens slagit tolv. Som ni förstår så har vi haft det sjukt roligt, trevligt och mysigt ihop! Jag vill knappt åka hem idag... Jag vill ha en till "Jenny&Jessika dag" ju! Men det ska bli skönt att komma hem och ha en hel helg framför sig! Jag har nämligen roliga planer tillsammans med mina nära och kära vänner och pojkvän! ♥

Nu har vi avslutar förmiddagen som har bestått av permanentrullning och vågföning. Nu är det matdags som gäller sedan en tre timmars engelska b lektion. Urk!! Meeeeeeeeeen, jag har ju Jessi!!!

Ska visa er lite bilder på hur vi såg ut när vi fick för oss att slänga på oss massor med stora vinterkläder och mössor som vi hittade i Jessikas garderob. Sedan gick vi ut och skottade och lekte i snön som små barn! Det var så sjukt roligt, jag saknar tiden så man var liten och aldrig tröttnade på snön! Hehe ♥



En glad Jessika innan vi började skotta bort all snö


Tolv minuter senare var vi klara!!


Sedan blev det lekdags


Jessika


Haha, ser ni vilken söt mössa jag lånade?


Vinterland


Haha, har jag inte sagt att hon är världens sötaste?


Jessika är i farten igen


Kallt var det


Jäääääääääävligt kallt, haha.


Jag testade ett magplask


Snöbrudar


Jag ser ut som.... att jag är tre år. Haha


Jag skulle testa stå på händer.. men det gick inte så bra


Jessika däremot, var lite bättre


Sedan klarade jag det också, efter ett tag. Haha


Efter en timmes bus så var vi kalla som isbitar och TRÖTTA som små barn. Hehe ♥



Haha, gud vad söta ni är! :) <3 Fast det är nog jag som får dras med en snorig flickvän ;)

2010-01-29 // 16:29:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback