Godmorgon

Känner att jag vill vara trevlig och säga godmorgon trots att jag är jättestressad och egentligen inte har tid med det här. Att jag offrar mig och sitter och skriver nu har och göra med att jag är SÅ glad att allt fler har vågar ställa frågor i frågestuden! Skitkul verkligen! Det gör mig enormt glad. Fortsätt så, så kanske ni får veta svaren på era frågor inom kort. Hihi.

Idag ska vi besöka tingsrätten med skolan. Det ska faktiskt bli riktigt intressant! Idag slutar jag inte så sent heller, vilket innebär att jag kanske hinner hem innan det blir kolsvart! Så himla skönt att veta om det nu när jag tvingas hålla mina ögon uppe och helst vill krya på ner i sängen igen... Jag så sååå trött och frusen ju.


Ha en bra dag allesammans!

Tack för att ni vågar nu.

Hihi

Kramar till er ♥




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback