Hemma från en mysig familjekväll

Klev innanför dörren för bara 10 minuter sen. Det blev senare än vad vi trodde, men det gör absolut ingenting alls. Niklas, min kära bror, ville bli klippt och självklart ställde jag upp! Hur som helst, jag har haft det jättetrevligt med min underbara familj ikväll. Det var bara Dennis som fattades, han åkte till Thailand igår, den jäveln!! Tacosen var god och det var underbart att träffa mamma och alla andra! Tanken slog mig faktiskt nu i bilen påväg hem: Sådana här mysiga familjemiddagar borde vi ha oftare! Det är så sjukt trevligt att träffas allihopa och bara skratta och ha det gott tillsammans. Min familj är det bästa jag har!! ♥

Vi käkade glass med blåbär till efterrätt och såhär såg vi ut efter det





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback