Jag är helnöjd

Den tredje och sista av Stieg Larssons filmer "Luftslottet som sprängdes" är nu sedd. Jag måste bara säga, fyfan vilka bra filmer det är, alla tre. Riktigt, riktigt bra, på alla sätt och vis, för att vara svenska filmer. Dom har liksom fått till allt på ett grymt sätt: Skådespelarna, handlingen, miljön, spänningen och nervositeten som ska finnas där när man ser en Thriller. Jag ger alla tre filmerna 10/10 guldstjärnor! Utan tvekan. Är nu riktigt sugen på att läsa böckerna, antar att dom är minst lika bra dom, då man säkerligen får veta ÄNNU mer detaljer!!

Ni som inte har sett dom, så råder jag er nu att göra det!!

 

Och jag vill avsluta mitt inlägg med och berömma "Lisbeth Sallander" som är hur jävla grym som helst!! Det är mycket tack vare henne som filmerna blir så otroligt coola som dom faktiskt blir. Skulle jag träffa henne i verkligheten så skulle jag utan tvekan springa fram och be om autograf. Haha, ärligt talat alltså - Hon är superbra, på riktigt!! Så jävla grym, så oslagbar och bäst. Hon är värd beröm för denna insats alltså. Hon är en gudomligt bra skådespelare. Jag är så uppspelt just nu, på hennes sätt, det där iskalla sättet som hon rent ut sagt knäcker ALLA med, det är så grymt häftigt att kolla på! Jag är såld i henne just nu..



» Elin

Hon är grym, verkligen! Det är hon som gör filmerna liksom.

2010-01-10 // 22:45:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback