Jag är laddad

Nu börjar det faktiskt kännas i kroppen att skolan snart drar igång igen! Ni vet, man känner att man nästan drunknar i alla skolarbeten, och dessa tidiga mornar är någonting som man börjar förstå snart är här. Men jag ser skolstarten som positivt! Det ska bli skönt att komma igång igen efter att ha varit ledig i över en hel månad. Jag fick ju jullov den 4 december eftersom att jag åkte till Thailand. Och det känns som att jag är sugen på en revansch mot mig själv, eller hur jag ska säga. Jag bröt ju ihop i någon "stressperiod" innan jag åkte iväg till Thailand, då jag fick äta medicin och vara hemma från skolan tack vare att jag hade så ont i mitt bröst. Jag känner mig betydligt mycket mer laddad nu, för nu har jag nya metoder att ta till med, och ett helt annat schema att gå efter som jag har byggt upp tillsammans med min fina pojkvän. Vi ska alltså hjälpas åt tillsammans, han och jag, för att göra det här så bra som möjligt! Jag vill visa att jag kan!! 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback