Jag är så besviken

Ni drygt 100 besökare per dag är riktiga fegisar och tråkmånsar! Av drygt 100 personer så vågar 9 öppna käften? Det är skrämmande, så skrämmande. Ja, det jag pratar om är givetvis frågestunden. Kom igen nu hörreni! Fan, hade jag chansen att fråga precis vad jag ville (vilket ni har) så skullle jag ha hundratals frågor att ställa!!

Det jag vill säga till er sötnosar är att jag är inte farlig!! Och lite stake i er måste ni väl ändå ha? VÅGA FRÅGA! Jag kommer inte att ge mig. Jag kräver att minst 50% av er vågar fråga! Det blir så mycker roligare då verkligen. Och det är ju kul vi ska ha, eller hur? :) Klicka på länken, och kom igen nu: Våga fråga!!

http://missjjempa.blogg.se/2010/january/vaga-fraga.html#comment

Här sitter jag just nu och undrar varför ni är så tråkiga, fega och ännu mer tråkiga?
Vad ska jag hota med.....?? Hm... Okej, jag säger såhär: Jag lägger ner bloggen om
ni inte ändrar er och klickar in på länken och vågar fråga!! Hihi, så det så.

Kram till er alla ♥


» Sara

det kanske helt enkelt är så att folk inte har något att fråga :)

2010-01-19 // 19:30:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback