Jag gjorde det igen

Jag är hemma från skolan idag. Mådde rent ut sagt jättekonstigt igår och inatt. Jag var så trött, hade så ont i kroppen och ville bara sova. Jag kunde inte hålla upp mina ögon, bokstavligt talat, men ändå så kunde jag på något konstigt vis inte slappna av och sova. Det är något lurt på gång i min kropp.... Vad händer??

Passar iallafall på att plugga nu när jag ändå är hemma och har tid till det. Har en del saker som måste göras och bli klar med denna vecka. Det värsta man kan göra när man är hemma och mår dåligt är att göra allting värre, det vill säga, att man skiter i allt som har med skolan och göra. Det kommer ju bara sluta i katastrof, att man får allt över sig och mår dåligt ännu en gång. Det handlar om att göra det bästa av allt, och jag känner mig som en expert på det! Påtal om att göra det bästa av allt - Gissa vad jag precis har ätit? Hihi, pannkakor såklart! Jag använde upp den sista smeten från igår och jag åt hela TRE stora pannkakor fullproppade med sylt och grädde. Det är ju så sjukt gott att det nästan är ofattbart! Hihi, mums alltså! ♥

En mätt och glad Jenny som nu ska fortsätta plugga




Hejsan, hur mycket tar du för att färga hår? :)

2010-01-27 // 15:40:37
» JENNY

Hejsan! :) Det beror om du vill kommma till mig i Norrköping i skolan eller till min paktikplats i Vingåker...? Jag har praktik varje måndag, hela dagarna. Och vill du komma till mig i skolan så är det på fredagar klockan 08:30. Vad passar sig bäst? =)

2010-01-27 // 15:52:56

Egentligen så är det väl inget som passar eftersom jag har skola.. Men i så fall så skulle det vara på din skola :)

2010-01-28 // 22:39:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback