Jag ser dragen

Att Lady Gaga från början är av det manliga könet är kanske inte alla som vet? Jag har inte alltid vetat det iallafall. Jag blev helt paff när jag fick reda på det, samtidigt som det faktiskt kändes ganska skönt. Det är nämligen såhär, att jag har alltid stört mig på hennes ansikte. Det är inte vackert och passar inte in till hennes kropp eller hår. Jag vet inte, men jag har alltid känt så om henne. Nu vet jag varför - Det finns fortfarande, trots alla operationer och uppbrända pengar, en hel del manliga drag kvar hos henne.... Har ni också lagt märke till det?

Om inte: Kolla hennes ögon, näsa, kindben och mun...
Visst finns det lite manlighet i det?
Onaturligt. Läskigt. Vidrigt.
Men tänk ändå vad vi kan göra med en kropp....





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback