Jag släcker för idag

Klockan är strax efter klockan tio och jag ska faktiskt lägga mig nu. Känner att det är dags att vända tillbaka dygnet - På tisdag börjar skolan! Och jag skulle faktiskt behöva ställa klockan och gå upp och plugga imorgon bitti. Jag har en hel del att göra, dels som jag skulle ha gjort i Thailand, och så en massa annat som jag hittade idag som jag la i lådan och inte brydde mig om dagen då jag gick på jullov, närmare bestämt den 4 december.. Usch!! Menmen, som ni föstår så har jag haft jullov i över en månad (helt sjukt vad fort det har gått) så jag får helt enkelt bita i det sura äpplet och ta tag i allting!! Sov så gott allihopa, och varmt välkomna till er nya läsare!! Kul att ni hittat hit :)

Godnatt och sov så gott!

 



jag gjorde lite reklam för dig på min blogg ;)

2010-01-09 // 23:41:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback