Jag ville ju ha er!!!

Jag drömmer om ett par fräcka platåskor men höga klackar som jag vill ha Nu NU nu NU NU nu nu Nu nU, men jag hittar dom aldrig, utan dom finns bara i mitt huvud, typ. Jag har letat och letat och letat och letar och letat men aldrig funnit dom som det "står Jenny på" Men nu satt och tittade runt på Internet och hittade faktiskt två par riktigt snygga skor och dom är näääääääästan så som jag har tänkt mig!! Nästan alldeles för bra för att vara sant. Jag blev överlycklig och skulle beställa hem dom....

.... MEN så finns dom såklart inte i min storlek! Inte något av paren.  Är det typiskt eller är det typiskt?!


 

 

 


Komsi komsi komsi, till mamma ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback