Kvällsblogg hos släktingen

Som ni ser har jag ny bloggdesign och det tackar jag min syssling och bästa kompis för - Josefin Flodmark! Tack tack tack, nu känns det lite mer som en "jennydesign" än den förra som jag inte alls trivdes med.

Vi har precis ätit en varsin krämbulle och jag är nu helt slut och vill hem till min sköna mysiga säng som jag ska somna i tillsammans med min fina pojkvän som kommer och hämtar mig nu om ett litet tag. Vill hur som helst meddela att jag har haft en jättebra dag tillsammans med mitt lyckopiller, MEN att det tar på krafterna att skratta och busa så som bara vi kan! Så det så. Bjuder på två av alla miljontals bilder som vi har tagit under dagen:



Hoppas ni har haft en bra dag allesammans och att ni inte har frysit ihjäl ute i vinterkylan (för det gjorde nästan vi nämligen) och sov nu så gott, för det ska jag hem och göra! Vi hörs imorgon.

Puss och kram
/ Jenny




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback