Min nyårsafton i några bilder


Pontus och Jennifer bjöd ju som sagt på mat igår, och här ser ni Pontus som steker köttet (vad det nu var för kött) och till det åt vi hasselbackspotatis, kallsås, grönsallad och bröd. Det var hur gott som helst!


Dukat och klart!


Efter en mysig och jättetrevlig parmiddag spelade vi kort och skrattade som aldrig förr


Dags för efterrätt!


Och även detta var SÅÅ smarrigt!! Jennifers egna, hemliga recept. Hihi!!


Jag och Pontus i taxin som skulle ta oss vidare


Jag och Pontus



Efter att ha varit och kollat läget på festen som vi blev bjudna till, så vandrade vi ner till stan där vi skulle dricka skumpa och se på fyrverkerier!!


Bara någon minut innan tolvslaget... Och hur ser jag ut egetligen?! Antar att jag gör grimaser tack vare att jag är sjukligt rädd för fyrverkerier och att mina fötter var som två ISBITAR, bokstavligt talat


GOTT NYTT ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅR!!


Vid tolvslaget drack vi champange, pussades, kramades och inledde det nya året på ett mycket trevligt sätt!!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback