"Något så gott" förstörs och blir "något så äckligt"

Jag vet att ni har saknat mig, igen. Men jag har haft annat, mycket bättre för mig.
Världens bästa Jessika kom till mig igår och har sovit här hemma med mig. Vi hade inte
setts sen den 4 december, dagen innan jag åkte till Thailand, så det var mer än så
jäkla underbart att träffa henne igen!! Tack för allt gumman. Vi ses på tisdag, i skolan
igen. Skolan?! Redan?!!!! Suck.

Hur som helst så har jag funderat på en sak: Världens mest fantastiska dryck, ni
vet den som smakar lika bra på sommaren som på vintern, på morgonen som på
kvällen, då man är glad eller ledsen, på burk eller i flaska: Coca cola!! Den drycken
kan verkligen vara snuskigt äcklig har jag märkt. Som utan kolsyra till exempel!! Då
spelar det ju ingen roll att den är iskall och att man är hur sugen som helst, det smakar
ju verkligen SKIT, bajs. Eller Coca cola som har stått i rumstemperatur!! Hur gott är
det på en skala egentligen? 0,000000%


Eller som här: Ett glas med 20% Coca cola och 80% is!! Det smakar ju bara vatten...

Eller dessa drycker: Coca cola light och Coca cola zero!! Hallå, egetligen, vad är det
för något?!! Coca cola utan socker???!! Då är det ju inte Coca cola!! Och båda dom
här smakar ju giftig Coca cola som på något lustigt sätt får en människa att känna sig
nyttig genom att dricka en sån här istället för en riktig Coca cola!! Men hallå, det här
är inte Coca cola. Dessa burkar är fullproppade med onödiga, onyttiga tillsatser och
socker som kroppen inte kan göra av med, utan som lagras och stannar kvar för
evigt... Usch, fy och blä!!!! Vill man vara nyttig, ska man ge fan i läsk!





Det HÄR är riktigt Coca cola!! Bort med lightprodukter, bort med budjetcola som finns
med Icas eller coops egna märke! Ska det vara Coca cola, så ska det!! Ett glas med IS-
kall, proppfull med kolsyra Coca cola - Finns det något bättre?


Håller ni inte med mig? Eller har jag fel?
Ge mig nu kloka svar gullungar så får vi se om någon tycker som jag :)
Ska hälla upp ett glas med Coca cola så länge!! Har en tvåliters i kylen



» sofie

jag håller med dig, vill man vara nyttig så kan man lika gärn skita i cola istället för att dricka äcklig light :P

2010-01-06 // 17:48:15

Äkta cocacola ska det vara, det bästa:)

2010-01-06 // 18:24:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback