Nytt smink från Make Up Store

Jag shoppade smink på Make Up Store för 500-lappen idag. Jag har använt Make Up Store tidigare men fick ett ryck i höstas att jag ville testa i.d. Men jag tycker nog iallafall att Make Up Store är mycket bättre!! Dels för min hy, och så känns det som att kvalitén är något strå vassare än vad i.d's är. Men men, smaken är som baken!!



Fondation 245 :- Färgen jag använder heter "Vanilla"


Puder 249:- Färger jag använder heter "Milky"

Som ni såg på den första bilden så fick jag med deras nya tidning där man kan få en massor med ideèr och sminktips. Känner att jag ska passa på och titta och läsa igenom den ordentligt nu när jag har skickat iväg Simon till badhuset, då jag tyckte att han behöve göra sig av med lite överskottsenergi. Haha, vad tusan, han låter som mitt barn just nu. Misstolka mig inte! Men fan, jag behöver lugn och ro ibland ;) Så, dags för en stor kopp te, tända ljus, lugn skön, avkopplande musik och Make Up Store's nya tidning i famnen.

Förresten, under kvällen SKA jag visa er lite annat nytt som jag har shoppat!!
Nu lovar jag er. På riktigt. Men som sagt, först ska jag passa på att, ni vet, ta hand om mig själv.


» Julia

Jag funderar på att börja med i.d. men vad kostar det? :)

2010-01-12 // 20:46:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback