Redo för en mysig filmkväll

Nu är jag nyduchad och klädd i min rosa mysdress redo för en hemmakväll tillsammans med pojkvännen. Vi tänkte käka ostbågar och titta på film. Det blir nog att hoppa i säng och sova tidigt ikväll, vi båda två är som sega råttor. Imorgon på dagen tänkte vi pyssla med lite grejer ihop! Det är alltifrån heminredning till smycken. Och jag har ju lovar et att jag ska visa er massor med bilder, och ett löfte bryter man inte. Right? Det ska iallafall bli skitkul att pyssla lite, och speciellt när jag har fått med mig Simon också. Hehe! Det blir alltså en mysig fredagskväll och lördagsförmiddag tillsammans med pojken! Underbarare än så kan det ju inte bli just nu ♥ Fan, jag älskar honom sååååå....

Tänkte även passa på att skicka en "bloggkram" till Hanna och Jessika!
Kramen innehåller massor med vänskapspussar till er båda, bara för att ni är dom ni är. I love you, girls!


Livet är underbart. Jag är lycklig.
Jag har världens bästa människor i min omgivning

Trevlig helg och ha en bra fredagskväll!
Massor med kramar ♥


» J

du är så himla braaa<333

2010-01-29 // 22:57:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback