Så gott som efterlängtat till tusen

Jag och min underbara syssling fick ett spontant "saknar-dig-alldeles-för-mycket" ryck ikväll och slog näven i bordet! Vi bestämde oss för att äntligenträffas helt enkelt, vi kunde inte hålla oss tills imorgon! Hon kom hit vid 20-tiden ikväll och sen dess har vi pratat, skrattat och haft det lika mysigt som jag bara kan ha tillsammans med just henne!! Vi har en mycket speciell relation till varandra nu när jag tänker efter. För det första så är vi skittajta vänner, och sedan är vi ju sysslingar också. Släkt. Hon och jag! Min alldeles egna prinsessa.

Jag känner mig alltid på ett speciellt sätt när jag varit med henne. Överglad,pigg, ännu mer glad, alldeles pirrig, väldigt framåt som person, rolig, älskad och baraallmänt SKITBRA! Tur vi ska ses redan imorgon igen. Ska sova nu så att det går fortfram tills dess :) Hihi!! Förresten, vet ni en sak? Vi har bestämt, jag och Josefin (som den omtalade sysslingen heter) att det här ska bli vårat år!! Vi har tummat på att se till att det blir lika underbart som MÅNGA av våra år tillsammans har varit och att vi aldrig, aldrig, aldrig någonsin ska släppa taget om varandra. Hörreni, är inte vänskap, sann vänskap, bland det absolut bästa som finns? ♥

Såhär har det sett ut ikväll på vårt "g o t t i s b o r d"



Min bebis, jag älskar dig så jävla mycket! Tack som fan att du finns i mitt liv, jag längtar redan efter dig. Det är bara du som får mig lycklig på det här viset, min alldeles bäääääästa jempiiiis! =) <333333333

2010-01-07 // 13:41:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback