Sagan om min jesuslärare, engelskaboken och mig

Jag tar tag i bokfan..

 


.. och så förstår jag att någonting läskigt, förvånande och spännande händer..


.. sedan tar den 1,2 sekunder och jag fattar 0,00000


.. efter ännu ett försök blir jag knäpp i huvudet


.. men jag tar nya tag och börjar läsa om allt igen


.. blir sålart arg när jag inte fattar någonting den här gången heller


.. och tar ut aggrisiviteten på min lärare (som förövrigt ser ut som jesus) som har
tvingat mig att läsa bokfan och ger honom ett finger samtidigt som jag
försöker se ledsen, oskyldig och arg ut på samma gång


.. till slut inser jag att jag inte har något val, och så börjar sedan denna
saga om och om igen..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback