Snart 1 uppgift mindre

Jag håller på och renskriver min artikel om ungdomsspråk. Äntligen börjar det lida mot sitt slut men det där jäkla skrivuppgiften. Den svåraste på länge. Det finns ju så otroligt mycket som man kan skriva, och jag är ingen höjdare på att sammanfatta, jag går alltid så djupt in på saker när jag skriver. Men nu tror jag iallafall att det blir hyffsat. Så skönt!!

Ska gå utanför dörren för första gången idag. Jag tar med mig Simon och handlar dom sista ingridienserna som behövs till vår lasagne som vi ska käka till middag idag, och vi passar på att gå till äffären, så jag får lite frisk luft efter att ha legat i sängen och försökt plugga hela dagen!

Vi hörs senare, då jag förhoppningsvis är klar med skrivuppgiften.
Ha det så bra fram tills dess alla sötnosar.
PusspusspusspussPUSSSSSS



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback