Snart hemma, äntligen!

Sitter nu på bussen påväg till kära Vingåker. Idag är det fredag, för er som har missat er och det betyder såklart helg och ledighet! Så underbart på alla sätt och vis. Jag behöver helg, och även detta, på alla sätt och vis. Det har verkligen varit en hektisk vecka efter ett långt jullov. Jag har haft något förbannat stort "pluggryck" och gjort klart och lämnat in två stora arbeten plus att jag läst nästan 300 sidor i min engelskabok på tre dagar som jag nu är klar med! Känner mig riktigt duktig, jag är såklart stolt över mig själv, som vanligt.

Nu behöver jag en lugn, mysig kärlekshelg tillsammans med min stora kärlek. Vi ska laga en supergod och mysig middag nu ikväll med tända ljus. Vi ska även tillaga varma baguetter och ta fram lite ost och kex och sitta länge länge och äta och prata tillsammans. Det ska bli så mysigt! Senare ikväll ska vi äta snacks och titta på Let's dance med tända ljus i hela lägenheten och en riktigt lugn och mysig stämning. Åhw, jag bara längtar!!

Det vackraste som finns, är kärleken.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback