"Stör mitt i maten"

God eftermiddag/kväll på er! Hur mår ni? Jag mår suveränt förutom att jag är lite trött. Jäkla vinter alltså, försvinn. Hihi! Hur som helst, sitter nu och käkar korv och makaroner i min ensamhet. Simon är och bowlar och jag vet inte alls när han kommer hem, så jag kunde inte hålla mig med mig hungriga mage längre! Det blev en enkel middag idag, men det är inte helt fel. Jag älskar ju korv (det vet ni vid det här laget) och när stekta falukorvsbitar är lite brända så är dom som godast! Simon min prins hatar det därimot, men idag kommer jag att stå på mig ;) Jag får väl säga att........ jag fick ett viktigt samtal emellan så att jag helt och hållet glömde bort att vända på skivorna! Hihih.

Dock saknas ketchupen.. Den är slut =( Buhuuuuuuuw...

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback