Storstädning

Vilken otroligt vacker dag det har varit i lilla Vingåker idag. Solen har tittat fram och jag kan inte minnas sist jag såg den. Det är så vackert med sol och massor med kritvit snö! Det hade ju varit riktigt mysigt med en långpromenad idag tillsammans med någon man tycker om, då hade man kunnat fota massor med fina bilder. Men grejen är ju den, att det är alldeles för kallt!! Jag är nöjd så länge det inte är kallare än -1 grader. Det är lagom tycker jag, för då GÅR det ju att vara utomhus!!

Jag och Simon har sysselsatt oss på annat vis. Vi storstädar, pysslar, tvättar kläder och går runt och pussas här hemma! Riktigt mysigt faktiskt. Och det kommer att bli så fint när vi är klara ♥




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback