Svar på frågestunden, del 2

finns det ngt du alltid velat göra men aldrig vågat?

Klippa av håret och hoppa bungyjump

 

har du någon fobi?
Ja! Andras tandborstar, att dela vattenflaska med folk och torra läppar

 

vad är de pinsammaste du gjort? :)

Det vill jag inte säga här, hihi!!

 

Hur ser ditt liv ut om 5 år om du själv får bestämma?

Jag är klar med frisörutbildningen och jobbar på en salong där jag trivs som fisken i vattnet. Kanske har jag en liten bebis i magen också....?

 

har du varit kär i någon mer än bara simon?

Inte kär...

Har du testat någon form av droger?

Aldrig i mitt liv, och jag kommer aldrig att göra - Någonsin!!


Om du fick reda på att du var med barn i dagsläget, skulle du behålla det?

Det är jättesvårt att veta. Det måste ju bli som en helt annan grej om det är på riktigt. Det går nog inte att föreställa sig, men om jag leker med tanken, så tror jag inte att jag skulle klara av att ta bort det...

 

vad går du för skola och vad ska du bli?

Jag pluggar till frisör på Kungsgårdsgymnasiet i Norrköping.

 

hur länge har du och Simon vart tillsammans? :)
tycker om din blogg.

Kul att du gillar min blogg!! Vi har varit tillsammans i drygt fyra år nu (om man bortser från vår lilla paus vi hade)

 

vilka bloggar läser du dagligen ?

Jag läser faktiskt inte så många bloggar.. Har varken tid eller lust längre, men givetvis så klickar jag in på mina vänners bloggar och försöker hålla mig uppdaterad. Det är ju dom jag bryr mig om, alla andra skiter jag i :)

 

och vad tycker du bäst om inom frisör att klippa, färga osv ? =)

Hm, det var en mycket svår fråga! Jag tycker ju att precis ALLT (förutom att föna vågor) är hur kul som helst!! Men om jag måste välja, så är nog långhårsuppsättningar och färg roligast!

 

varför är du så inåt helvete bra? :O

Jag är född sån helt enkelt ;)

 

vad är det dummaste du nånsin har gjort?

Lämnat Simon, då jag slogs tills jag bröt fingrarna och då jag var otrogen..


vem står du närmast.. din mamma eller pappa?

Jag står båda mina föräldrar väldigt nära!

 

Vad är det jobbigaste du varit med om?

Tiden då jag låg på sjukhus och var allvarligt sjuk...... Mer än så säger jag inte :(


Vem är din bästa vän?

Hanna, Simon och Jessika!

 

Är/har du varit missnöjd med din kropp eller haft komplex?

Jadå, jag har varit otroligt missnöjd över min mage tack vare ärren. Men nu har jag lärt mig att leva med det, det är ju en del av mig.

 

Hur tycker du att en ÄKTA vän ska vara? Alltså hur är den perfekta bästisen i dina ögon?

Ärlig, förstående, hjälpsam, glad, positiv, äkta, medlidande, självständig, trygg i sig själv och öppen som person.

 

hur ser den mest perfekta dagen ut, enligt dig? :)

Vaknar upp då klockan ringer och känner sig pigg som en mört! Hinner med bussen utan att stressa och kommer till skolan utan några problem med varken bussar eller tåg. Skrattar och tycker att skolan är rolig tillsammans med underbara vänner, åker hem, äter en mysig middag tillsammans med pojkvännen och har inget plugg att ta tag i, utan får göra preciiiiiis som man vill..... Haha, nej men jag vet faktiskt inte :) Det var en svår, bred, fråga.

 

vad betyder vänskap för dig?

Trygghet och lycka!

 

vilken är din favorit färg?

Svart, röd, rosa.

 

Hur tycker du att killar ska klä sig?

Tajta jeans, skjortor, snygga tajta t-shirtar, mörka cardigans och gärna lite spetsiga skor! Jag hatar slitna "hiphopar gympaskor" och stora "hiphopar tröjor"

 

Är det sant att du är mycket otrevligare i verkligheten?
Ja, det kan nog stämma. Eller nej, inte bokstavligt talat. Här i bloggen så framgår det nog inte på samma sätt att jag är väldigt bestämd och ärlig på samma sätt som det gör i verkligheten. Jag vet att jag är ett strå vassare än normalt och att jag inte har problem med att säga rakt ut vad jag tycker och tänker. Tycker jag att någonting är fel, ja då säger jag det! Men det är inte att vara otrevlig, det är att vara rak i ryggen och ärlig!

Vilka betyg gick du ut med i 9an? O vad har du för betyg nu´?

Jag gick ut med 250 poäng. Nu har jag bara snitt VG, men det räcker. Betygen betyder inte alls så mycket för mig längre i Svenska och allt det där... Nu lägger jag mer krut på frisörämnerna!!

 

vad äter du en vanlig dag, ungefär? :D frukost, lunch, middag... :P
älskar dig blogg!!

Tack, vad kul att du gör det!!

Frukost: Fil och flingor, mackor, te, oboy...

Lunch: Det som serveras i skolan

Middag: Allt ifrån pastarätter till fiskpinnar och poatismos, till pajer och lasagne. Allt!!

 

vad har du för framtidsdrömmar? :)

Jag vill bli en klockren frisör, jobba på en trevlig salong och tjäna pengar. Jag vill ut och resa, bilda familj med Simon, skaffa en fet svart Hummer och flytta till ett vackert, stort hus!!

 

vem av alla dina tjejkompisar tkr du mest om? om du tänker efter riktigt noga på deras egenskaper:)

Det är utan tvekan Hanna eller Jessika!

 

hur tror du att ditt liv skulle se ut utan simon?

Det skulle nog inte alls vara lika tryggt och roligt som det är nu. Han har liksom blivit en stor del av mig och vi gör verkligen allt tillsammans!! Vem vet, jag kanske hade varit den där festprinsessan som bytte killar varje helg?!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback