Svar på frågestunden, del 1

du har skrivit ett inlägg som heter "i'm broken". jag undrar, vad det är som har hänt?
Ja, det har du rätt i. Det var förra helgen som jag inte mådde så bra, utan var jätteledsen. Det var väl egetligen många småsaker som tillsammans blev stora. Sedan krockade jag och Simon lite och hade olika meningar om det mesta, så det tog otroligt mycket energi. Jag hatar att bråka med folk som jag älskar!!

Har du varit otrogen? skulle du kunna vara de?
Jag har tyvärr varit otrogen en gång, ja. Men jag har lärt mig av det, och kommer aldrig att vara det igen!

När vill du ha barn? hur gammal vill du vara då?
Oj, det är jättesvårt att svara på. Jag är ju så otroligt barnkär så jag skulle kunna ha barn nu känns det som :P Haha nejdå, det är faktiskt såhär - Jag vill jobba några år, tjäna pengar, leva livet, festa och ut och resa innan jag skaffar barn!

Har simon varit otrogen någon gång?
Jajamen, tyvärr.

skulle du kunna lägga ut bilder på lägenheten? :) 
Absolut! Jag har ju sagt att jag ska visa er massor med pyssel och nyshoppat, men det har inte blivit av. Men ska ta tag i det nu helt enkelt!


har du någon gång gjort graviditetstest?
Ja, det har jag.


hur vet man hur många som kollar en blogg? :) dum fråga kanske, :)
Vart du än bloggar någonstans så finns det ju alltid någon slags statistik där du kan se antalet besökare.


hur kom det sig att du och simon flyttade ihop?
Vi älskar varandra och vill leva tillsammans!

ska ni förlova er? :)
Den dagen kommer nog så småningom :)

det bästa/sämsta med thailand?
Det bästa? Oj vad svårt. Det finns ju så mycket!! Men det är otroligt vackert där, billigt och leva, underbara människor, färska frukter och vackra stränder! Det sämsta skulle väl vara alla äckliga småkryp. Haha!!

något man måste göra om man åker till thailand?
Åka till Similian island och snorkla!

din bästa resa? :)
Min bästa?! Oj, det var svårt. Jag har faktiskt varit och rest väldigt mycket och på olika ställen. Bland annat på Kreta, Kefalonia, Mallorca, Teneriffa, Cypern. Dom  har varit bäst på olika sätt. Jag kan inte välja...

har du vart tsms med erik erlandsson?
Nej. Vi träffades ett tag, men vi var aldrig ett par..

skulle du kunna lägga ut ett inlägg med bilder på hur du sminkar dig till vardag/fest ? vore roligt att se! väldigt bra blogg!! :D kram
Åh vad kul att du gillar min blogg!! Glad jag blir. Tack! Givetvis kan jag lägga upp bilder och visa hur jag sminkar mig till olika sammanhang. Bra idè!

Jag har vart lite fundersam och orolig över dina dystra inlägg :( jag undrar nog som många andra, vad det är som har hänt. <3
Som jag svarade i första frågan: Jag och Simon hade jobbig helg, då vi inte var överens..

vill du jobba som frisör efter att du tagit studenten?
Ja, det vill jag! Jag älskar yrket!

har du gjort någonting riktigt olagligt?
Ja.....

vilken sorts musik gillar du bäst?
Rock! The sounds, Backyard babies, Guns and roses, Crashdiet, Mötley Crüe och Ozzy osbourne är mina absoluta favoriter!!

vem fick din första kyss?
Haha, jag tro det var Kevin. Men om det var min "riktiga" kyss vet jag inte. Kände mig inte så duktig direkt.

hur kom det sig att du började blogga?
Jag älskar att skriva och inspirera andra!

kan du inte göra fler videoinlägg?
Kanske.. Vill ni det?

när hade du din första fylla?
Vet ni en sak? Jag har aldrig varit så full att jag har däckat, spytt eller mått dåligt. Lagom är bäst!

vad är du mest nöjd med i ditt utseende?
Mina breda höfter och mina små händer!

betyder kärlek mer för dig än vänskap?
Det är två helt olika saker. Jag anser att både kärlek och vänskap är viktigt för att en människa ska må bra, och jag är så otroligt tacksam att jag är bortskämd med både tur i kärlek, och i vänskap ♥



har du gjort någonting riktigt olagligt?

Ja..... ( vad för ngt? )

2010-01-23 // 12:54:45

ja flera videoinlägg :)

2010-01-23 // 12:55:07
» Sofia

Videoinlägg uppskattas alltid :D

2010-01-23 // 17:34:30

vilka har han vart otrogen med ?

2010-01-23 // 20:13:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback