Thailand - Koh Kho Khao, del 7

Dag 13

Anne-Elise och en trött och sliten Jenny, eller vad jag nu ser ut som. Haha!


Färsk ananasjuice är det godaste som går att dricka på stranden!!


Vi såg en STOR manet i havet..


Bläaew....


På kvällen gick vi längst stranden till Lazy House (en restaurang) som hade ordnat fest


Dom hade lite eldshower..



Jag stod hela tiden och tänkte: Tänk om något går fel...." Usch!!


Isabell tillsammans Filip och Johanna, som är två av de fyra familjemedlemmar som vi träffade där nere och som vi umgicks lite med.



Såhär avslutade vi kvällen. Så vackert!!


Näst sista dagen

Ananas Shake vid poolen är inte helt fel det heller, mums!


Jag, Anne-Elise och Isabell


Sista dagen


Mitt sista dopp i havet..


Jag försöker skriva "Thailand Koh Kho Khao december 09" i sanden, men det gick sådär..


Jag


Sista middagen i Thailand...


På flyget hem


Haha, vad gör jag för min?!! Antar att jag var uttråkad. Måste bara berätta: När vi klev på flyget och visste att vi hade nästan 12 timmars flygresa framför oss så kände jag liksom "Nä, men det är lugnt" Jag försökte att göra det absolut bästa av allting. När jag efter MÅNGA timmar kände på mig att: nu kan det bara vara drygt en, kanske två timmar kvar, så kollar jag upp på Tv:n och inser att det står: "Tid kvar, 06:57" Jag trodde att jag skulle dö.....

Jag har iallafall haft en jättemysig och minnesvärd resa tillsammans med mitt sällskap.
Jag har fått uppleva massor med saker som jag förmodligen aldrig kommer att få uppleva igen, inte i första taget iallafall. Dock så tror jag att det här var sista gången jag åkte ifrån Simon, för det var galet jobbigt. Att sakna någon såhär länge, det är faktiskt skitjobbigt. Men men, Thailand är ett jättehärligt land på alla sätt och vis verkligen. Det skiljer sig så mycket från andra länder, men det går inte att sätta fingret på VAD, utan det måste upplevas. Och det var jättehärligt att komma bort ett tag, och bara koppla av... Så till er: Pappa, Anne-Elise och Isabell - Tack så mycket!! Och till er, mina läsare, så hoppas jag att ni är nöjda med det ni har fått sett från min resa??! Ni har ju givetvis inte fått sett alla bilder, men det hade jag varken tid eller lust med, och det vet ni ju om. Men ni har fått sett en hel del, och jag hoppas att ni har uppskattat det. För det var ju meningen :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback