Till salu:


Tröja från Ginatricot, storlek XS. 30:-


Lång skjorta som är skitcool till leggings: 60:-


Två fräcka linnen från Vila, storlek S. 20:- styck


Från Kool Anna. Storlek S. 50:-


Från Levis. Storlek S. 50:- styck



Från Ellos. Varm som satan. Strolek 34/36. 25:-


Från JC. 99:-


Från skopunkten. Storlek 36. 35:-


Långärmad tröja från Tiger. Storlek S. 50:-


Söt blus från Tiger. Storlek S. 50:-


Från Tiger. 45:-


Tunika i storlek 34/36. 40:-


Midjekjol som är i storlek 34. Dock som en liten 36:a. 100:-


Klänning från Vero Moda.Storlek S. 50:-


Storlek S. 40:-



Från H&M. Storlek S. 60:-


Från ginatricot. Storlek XS. 40:-


Från ginatricot. Storlek S. 40:-


Söta ballerina. Storlek 35. Endast 40:-


50:-

Från H&M. 80:-

Allt som jag säljer, säljer jag för att det är för litet, stort eller för att jag helt enkelt inte använder det.
Och om ni vill köpa ett plagg eller pryl så kommenterar ni i kommentarsfältet nedan och berättar vem du är, vilket/vilka plagg/prylar du vill köpa och lämna gärna ett nummer eller någonting annat som jag kan nå dig på. Kom ihåg att det är den första som får plagget om det är flera som har kommenterat på samma, så var snabb, annars kan ni ha otur :)

Givetvis är ni anonyma i detta med bloppisen. Jag godkänner inga kommentarer där ni har lämnat ut nummer och så vidare. Det går även bra att ställa frågor om ni vill veta mer om något plagg eller pryl.

Hoppas något föll er i smaken och att ni tycker att detta är lika kul som jag :) Tack så mycket till er alla
Kram
/ Jenny

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback