Vad är det för service?!

Jag har ringt till Vingåkers bio sammanlagt tio gånger sen igår och jag har inte fått svar än.. Jag är seriös nu! Jag sökte upp numret på Internet för att ringa och ställa lite frågor angående om filmer, priser, tider, dagar och allt som man behöver veta när man ska bestämma tillsammans med någon annan vad man vill se för film, vilken dag, tid och hur mycket man kan tänka sig att betala för att kolla på bio i en gammal, liten B salong. Men inte fasiken har jag fått svar, och vad är det för stil?! Är telefonfan lika gammal som biosalongen att den inte låter när det ringer eller är det så att det är personalen som är lika gammal som biosalongen? Ja, man börjar ju undra...

Egentligen har jag ingen lust att sponsra Vingåkers bio med våra två biljetter, men ikväll ska vi faktiskt gå på bio där ändå, jag och Simon. Det har och göra med att vi så gärna vill se "Luftslottet som sprängdes" och den går inte i stan ikväll, plus att nu är det ju nära och allt, så slipper vi åka bil och ha oss ute på isgatorna.

Det jag ville säga med det här inlägget är att jag stör mig på denna service, eller vad jag nu ska kalla det. Det kanske inte är värsta grejen egentligen, men efter tio försök på telefonen så blir man ganska upprörd! Man undrar ju vad det är för arbetsplats, vad dom prioriterar, om det är att sitta i fikarummet, eller kanske med hörlurar på sig, bara dom slipper höra telefonen?!! Eller så kanske det är så enkelt att dom skiter i det.....?!?!!! Nej, det kan jag inte tro. Eller, jag vill inte tro det. jag tänker inte tro på det. Nej, vet ni vad jag tänker göra - Jag tänker fråga dom rakt ut ikväll varför dom inte svarar på telefonen när det står ett nummer på Internet som man ska kunna nå dom på!!

// En upprörd, fundersam Jenny


dom jobbar bara 2 gånger i veckan, förutom var 3e vecka, då det är 3 gånger i veckan. och tiden är strax innan dom öppnar själva biografen. kan vara därför du inte fick svar.

2010-01-10 // 17:33:33
» JENNY

Haha jaha! Tack Anonym, då vet jag! :)

2010-01-10 // 22:11:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback