Vad, VAD, vaD, vAd, vAD, VAd, vad....!?!!

Jag och Simon slängde oss i sängen efter kvällens middag (som för övrigt bara blev gröt och äggmackor) och pussades lite! Efter ett litet tag, då jag tröttnat, så tog jag tag i datorn och började kolla runt på Internet. Han lägger sig i mitt knä, kliar mig på benen som jag för övrigt tycker kittlas på ett äckligt sätt, men orkar inte påpeka det ÄNNU en gång eftersom att jag hatar att känna mig som en jävla hagga. Jag höll käft.

Efter ett tag säger han, helt plötsligt, från ingenstas: "Vad" Jag fattar ingenting och kommer inte på vad jag ska säga eller göra, så jag ignorerar honom och fortsätter med mitt. Efter ett tag kommer det igen: "Vad" Och jag ger honom en blick som betydde att 'du är dum i hvuudet' men han låtsades inte se den utan sa igen "Vad" Jag fortsatte än en gång med mitt och var tyst. Och så upprepade han "Vad" ungefär tre, fyra gånger innan jag kokade upp.

Jag skriker irriterat: "VAD"
Han ser ut som ett dumt frågetecken
Jag ifrågarsätter återgen "VAD?????" Och jag känner hur mitt damp blir grövre och grövre för varje sekund.

Han: Vad?
Jag: VAD?!!!!
Han: Vad!
Jag: Vad?
Han: Vad?
Jag: MEN FÖR FAAAAAAAAAAAAN, VAAAAAAAAAAD?!?!?!?!?!?
Han: Ja, men jag höll ju på din vad och så sa jag bara "vad"

Haha, snacka om att driva en människa till vansinne helt i onödan. Fattar ni hur det här såg ut eller låter det bara rörigt? Ni behöver inte bli ledsna om ni inte fattar, för det var så irriterade att jag inte ens fattar varför jag skrev ut det här i bloggen. Kanske för att jag vill hänga ut min sega pojkvän på Internet?


Hahah, jag tyckte det var jätte roligt! xD För övrigt så borde vi ses snart! <3

2010-01-25 // 21:18:08
» JENNY

Haha, lite kanske :D Ja, vi borde verkligen ses snart! Jag saknar dig skitmycket. Tänkte ringa dig häromdagen och bara kolla läget, men sen kom det annat emellan.. Hoppas du mår bra <3

2010-01-25 // 21:50:55
» Mamma

Jag tror det är för lite kattmat :)

Kram mamma

2010-01-26 // 08:18:25

Trevligt =) Vi får ta en helg och bara ses med pojkarna, eller festa till och med =) med mig är det bara bra! Saknar dig också. <3

2010-01-26 // 12:37:27
» JENNY

Mamma: Jag börjar tro att du har rätt!! Kram



Jennifer: Absolut! Vad gör ni ihelgen? <3

2010-01-26 // 17:27:18
» malin

hahaha, jag satt och garvade när jag läste det här! kan nästan se det framför mig.



skitbra blogg! (Y)

2010-01-26 // 20:46:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback