1 juli 2010

Nu är vi inne på en ny månad igen. Denna gång är det hela juli som väntar oss. Idag är det den 1:a, och vad händer och sker en dag som denna?

Jag har skickat flera sms till Josefin som verkar sova. Mitt sista löd: "Vaaaaaaaaknaaaaa!!" men hon verkar sova gott eftersom att hon inte har svarat.. Sömntuta!! Jag vaknade vid tio och fick panik att jag sovit så länge. Fan, herregud, nu när man är ledig så vill man ju utnyttja dagarna istället för att sova bort dom. Hör på det Josefin! Hihi! Nu har jag hur som helst gett upp, hon får sova hur länge hon vill min söta, kära syssling..

Istället för att skicka sms (jag har inte kunnat ringt och väcka henne eftersom att jag är pank på luren idag, annars hade jag ringt, ringt, ringt, ringt, haha) har jag nu börjat göra iordning frukosten. Håller på och steker ägg som för övrigt är skitgott att ha på frukostsmörgåsen. DET ska ni veta allihopa, jag är ett riktigt big fan av ägg! Både kokt och stekt. Det är svingott!! Dags att fortsätta med deta här nu, magen kurrar..




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback