26:e juli 2010

Hej hallå alla bloggläsare! Nu är det en ny vecka och nya tag som man brukar säga. Så idag är jag betydligt mer positiv och gladare än jag var sist jag skrev här. Hoppas allt är bra med er också!!

Det regniga, gråa och trista vädret håller i sig. Ärligt talat så måste jag erkänna en sak, samtidigt som jag önskar att solen och värmen kom fram så att man kan spendera dagarna vid sjön, att det här vädret behövs faktiskt! Luften är så mycket friskare nu och alla träd, blommor och andra växter behöver verkligen lite vatten. Så för min del skadar det inte om det här håller i sig även den här dagen. Men imorgon vill jag ha sol och sommarvärme igen!! Så är det med det.

Nu ska jag ringa lite samtal och sedan kolla på Prison Break med mitt hjärta! Vi hörs senare. Puss & kram



Hahaha, jag kan inte sluta skratta åt det här!! Klockrent ju



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback