Dags att ge järnet!

Nu har jag bestämt mig till 100% och jag ska verkligen gå in för detta och inte ge upp! Jag ska komma igång med träningen och få bort mina "kärlekshantag" som jag varit så duktig och fått! Jag ska alltså tvinga mig ner till gymmet men även gå ut på härliga promenader med min i-pod. Motion är viktigt! Jag blir bara trött och seg i kroppen när jag bara skiter i allt. Det är ju härligt att röra på sig och hålla igång kroppen, jag vet ju det. Men varför gör jag det inte? Jo, för att jag inte finner orken till det. Men nu ska jag jobba på detta och göra allt som står i min makt för att göra det här till en rolig grej och givetvis se ett resultat om ett tag. Strävar givetvis också efter att bli betydligt piggare än vad jag är just nu. Men jag kommer att klara det. När jag bestämmer mig för någonting så kan ingenting stoppa mig!!



För att få bästa resultat med tanke på mitt "utgångsläge" så ska jag även ersätta vissa måltider med naturdiet. Ska dra iväg till ICA sen och handla på mig allt som jag behöver. Men innan det ska jag låsa in mig här hemma och äta för allt som jag är värd. För imorgon drar allvaret igång på riktigt och då finns det ingen återvändo!!!

Tror ni att jag kommer och klara detta?


tycker verkligen inte du behöver det.. visst är det kanon och röra på sig och träna men dieten tror jag inte på :s Inte hört ett gott ord om just den du har på bilden men jag vet inte kanske :)

2010-07-06 // 15:37:59

Nej, någon naturdiet behöver verkligen inte du!! Verkligen iiiinte! Det räcker gott och väl att du rör lite på dig & inte äter så mycket godis. Kram

2010-07-06 // 16:21:40
» Elin

Kör hårt Jenny! Gör det för att du mår bra av det, inte för att gå ner i vikt :)

2010-07-06 // 18:03:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback